The Founder

Foto saya
hi i'm Fiera, 17 years old (2013) . I love to watch Hannah Montana on Disney , that's why i called myself Fiera Montana.

Sabtu, 20 Ogos 2011

Senario Ops Pocot

 Filem komedi senario mengisahkan tentang 3 lelaki yang berlainan. Masing-masing mempunyai karakter yang pasif dan sentiasa ditindas oleh orang sekeliling mereka. Azli seorang pemuda yang masih bujang dan bekerja sebagai pengawal keselamatan di sebuah pasaraya . Azli seorang yang mudah penat dan mudah tertidur dalam apa keadaan sekalipun. Mazlan seorang pemuda yang penakut dan bekerja di sebuah syarikat swasta. Beliau selalu dibuli oleh rakan sekerjanya .Wahid pula seorang yang pendiam dan bekerja di sebuah agensi membekalkan pekerja-pekerja asing. Sikap mereka itu membuatkan ketua mereka mengambil langkah memasukkan mereka ke kem motivasi yang dikendalikan oleh Ikatan Relawan Malaysia (RELA). Tujuan utama adalah untuk mengubah cara hidup masing-masing.

sources = http://www.melvister.com/

I said =

Cerita ni memang lawak gila , mula-mula start lagi dah lawak..... Kamal Adli and Diana Amir pun berlakon dalam cerita ni tapi dalam cerita ni bagi Fiera diorang tak berapa menyerlah sangat la, memang lah dah hero dia tiga-tiga abang lawak kita from Senario ( Azli, Wahid, Lan Pet Pet)
Dengan adanya MR. Os ..,fuhhhh cerita ni bertambah lawak la...
hahahaha :D lawak dia tu sampai Fiera nak tulis entri ni pun masih ketawa teringatkan lawak-lawak dalam cerita ni .....

Trailer =

                       
                                                                 THE END
                                                               PEACE YAW!!! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan